چگونه می توانم از مه گرفتگی ماشین خود جلوگیری کنم؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

روش هایی برای جلوگیری از مه گرفتگی خودرو

مه گرفتگی شیشه جلو اتومبیل شما نه تنها می تواند ناامید کننده باشد ، بلکه می تواند به عنوان یک تهدید بالقوه خطرناک باشد. این مسئله می تواند مانع دید راننده شود و اغلب می تواند منجر به حوادث ناگوار شود. معمولاً ماشین بخاطر رطوبت بیش از حد در هوای خودرو مه می گیرد. این می تواند به دلیل نشتی باشد که به باران اجازه می دهد تا داخل ماشین شما بچکد ، تنفس راننده و سرنشینان ، اثاثه یا لوازم داخلی خیس خودرو از باز ماندن پنجره خودرو یا نوشیدنی های باز مانده در ماشین. به خواندن ادامه دهید تا در مورد روش های جلوگیری از مه گرفتگی خودرو که توسط Auto Simple در Chattanooga ، TN به شما ارائه شده است ، بیشتر بیاموزید .


برای جلوگیری از مه گرفتگی شیشه خودرو از روش های زیر استفاده کنید

  1. روی شیشه های اتومبیل خود روکش ضد بخار بزنید-تعداد زیادی اسپری ضدآب و انواع روکش در بازار موجود است که می توانید یکی را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که از متخصص برای نصب آن در ماشین خود استفاده می کنید.
  2. وسایل مرطوب را از ماشین خود بردارید - اطمینان حاصل کنید که چترهای خیس ، نوشیدنی های مرطوب در ماشین شما باقی نماند.
  3. از دستگاه رطوبت گیر سیلیس استفاده کنید - برای از بین بردن رطوبت اضافی هوا ، کافی است بسته رطوبت گیر سیلیس ماشین را داخل خودرو خود قرار دهید.
  4. نشتی را بررسی کنید - تعمیر و نگهداری دوره ای خودرو را با کمک مکانیک انجام دهید و مطمئن شوید هیچ نشتی در خودرو شما وجود ندارد.
  5. پنجره ها و شیشه جلو را تمیز نگه دارید - اطمینان حاصل کنید که پنجره ها و شیشه های جلو را به طور مرتب تمیز می کنید زیرا خاک می تواند رطوبت را جذب کند.
 

برای درمان سریع پنجره های مه آلود ، از بخاری استفاده کنید تا با افزایش دمای پنجره ها از مه گرفتگی خلاص شوید. همچنین ، هنگام استفاده از کولر ، مطمئن شوید که تنظیم مجدد گردش را خاموش کنید. علاوه بر تمام مراحل ذکر شده در بالا ، همچنین باید اطمینان حاصل کنید که قبل از سوار شدن در اتومبیل در فصل زمستان ، برف کفش های خود را تکان دهید. مطمئن شوید که صفحه وبلاگ رسمی Auto Simple را در Chattanooga ، TN بخوانید ، تا نکات و ترفندهای بیشتری در زمینه تعمیر و نگهداری خودرو دریافت کنید.

 




:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : پنج شنبه 22 مهر 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی